Södra Hoka

Jag har precis kommit hem från Södra hoka (blekinge) där jag har varit sen i fredags. MYSIGT STÄLLE!
Vi åkte då dit med KU (Kyrkans unga) vid 4 på fredag eftermiddagen, ca 15 personer:) Den dagen hände det förståss inte så mycket mer än packa upp, snacka och äta.
På lördagen gick vi upp vid halv nio för att äta frukost osv. sedan hade vi morgonbön, samma kväll hade vi kändis-maskerad, jag var utklädd till Marilyn Monroe.
På söndagen åkte vi till Boda borg (ni som inte vet vad det är kan checka sidan, www.bodaborg.se) efter det gick vi alla till en sjö i närheten för att bada och basta. KALLT! Årets första utedopp blev det, sen bastade vi tills vi kom på att bastun inte var igång! :P
Efter det blev det mys med film.. fast jag somna.. på Philips ben, bekvämt! :P såg alltså bara slutet och början av filmen som hette ''Livet är underbart'' men har sett den innan så de var rätt lugnt. Efter filmen satt vi och snacka utanför korridorerna, men folk försökte sova så vi gick upp till ovanvåningen, men som vi höll på så kunde vi inte vara där heller :)
Det slutade med att vi satt i mysrummet och körde snurra flaskan. Cornelia fick munnen full av sockerbitar :P
Eftersom detta var sista natten på södra hoka bestämde vi oss för att vara uppe länge, resultat: 4.30 ^^
Sedan sov alla uppe i mysrummet, och när sömnen var nära hör man Philip:
*host*snaaaark*host*snaaark* ''är de okej om jag hostar ut?'' xD

SUPER ROLIG TUR PÅ SÖDRA HOKA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0